کتابخانه تحقیق

گرافیک ارتباط تصویری،عناصر گرافيكي تصوير، كمپوزيسيون تصوير، فلسفۀ وجودي نظام تبليغ،
اطلاعیه های سایت

DOC
گرافیک ارتباط تصویری
doc
آذر ۹, ۱۳۹۶
95 صفحه ورد
200,000 ریال
خرید Word

گرافیک ارتباط تصویری


گرافیک ارتباط تصویری

پایان نامه ای کامل مربوط به رشته گرافیک، قابل ویرایش در قالب ۹۵ صفحه ورد به همراه منابع و توضیحات در مورد عناصر گرافیکی تصویر، کمپوزیسیون تصویر، فلسفۀ وجودی نظام تبلیغ، روشهای تبلیغاتی، عرصه‌های کاربر و روشهای تبلیغاتی و… می باشد.

عناصر گرافیکی تصویر:

آنچه در یک عکس مهم است وسیله‌ای نیست که آن را گرفته، بلکه عکاسی است که آن را پدید آورده است. این عکاس است نه دوربین که بهترین عکسها را به وجود می‌آورد. بیان هنری امری است فطری و غریزی و اکثراً بیش از معلومات و اطلاعات به احساسات نیاز دارد…

کمپوزسیون تصویر:

عکس از الحاق و به هم پیوستگی عناصر متعددی پدید می‌آید که برحسب نوع عکس تفاوتهایی با یکدیگر دارند در تمام احوال، یک عنصر حاکم و موضوع اصلی وجود دارد که دلیل قطعی موجودیت تصویر است.ترکیب کردن یک عکس، عبارت خواهد بود از قراردادن عناصر تابع در رابطه با موضوع اصلی به طوری که موضوع اصلی همیشه وضع برتر خود را حفظ کند….

اساس عکاسی رنگی:

نیوتن نشان داد که وقتی نور سفید از یک منشور شیشه‌ای عبور کند، تجزیه می‌شود و رنگهای گوناگونی پدید می‌آید (این رنگها را در رنگین‌کمان می‌توان دید). برعکس اگر این رنگها، با شرایط مناسب، با هم بیامیزند، دوباره رنگ سفید ایجاد می‌شود. از طرف دیگر ماکشول نشان داد…

نکاتی دربارۀ سوژه‌های فتوژنیک:

هر عکاسی، پس از زمان اندک در می‌یابد که برخی از سوژه‌ها فتوژنیک بوده، برخی دیگر نیستند. هر چند پیشرفت‌های فنی عکاسی امکان عکسبرداری از هر سوژه‌ای را فراهم ساخته است، با اینهمه، عکاس مجرب ـ چنانچه از آزادی انتخاب سوژه برخوردار باشد ـ از سوژه‌هایی عکس میگیرد…

 

فلسفۀ وجودی نظام تبلیغ:

ناکافی بودن میزان اطلاع مردم در زمینه‌های سیاسی و فرهنگی و تخریب حافظه ملی و هویت تاریخی مردم به وسیله استعمار و ضرورت رجعت به هویت‌ ملی، یکی از عواملی است که می‌تواند موجب تأسیس سازمانهای تبلیغی باشد؛ و این نیاز هنگامی هویدا می‌شود که ملاحظه گردد …

 

 



نوشته شده توسط : مریم محمدی



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.